reede, 26. juuni 2009

Pikk paus blogis

Mõned inimesed on juba küsinud minu käest, kas midagi on juhtunud, et blogis enam postitusi ei ole. Arvuti oli katki ja kui selle korda sain, siis tegi Elion jällegi ilusa kingituse mulle- võttes ära interneti ja digiTV ja seda juba üle nädala. Siit ka küsimus külale. Kellel on veel Elioni interneti ja digiTV-ga probleeme? Kas mina olen ainuke inimene külas kellel kord on internet- kord digiTV, kuigi peaksid ju olema mõlemad korraga? Elionist teatatakse, et oleme liini lõpp, liin algab Lagedi side juurest ja digiTV jaoks võib see liin liiga pikk olla. Kord on mingid peegeldused sees, kord võrgukaart täis, kord port vaja vahetada jne. Põhjendusi on veelgi. Eelmisel nädalal jooksis Lagedil mingisse kaablisse vesi sisse ja ilmselt see mõjutas-mõjutab ka minu ühendust. Hea oleks saada tagasisidet, kuna plaanin ühe kurja kirja Elioni poole teele saata.

Kommentaare ei ole: