neljapäev, 7. mai 2009

Rae TSK ja külavanema vaheline koostöö

Täna saatsin sellise kirja Rae TSK-le, kes ei taha külavanemaga koostööd teha.
Tere
Täna helistasid mõned külaelanikud ja tundsid huvi, mis toimub Metsa teel ehk endise prügimäe tee peal. Ma ei osanud kohe midagi vastata. Uurisin asja. Oleks tore, kui te teavitaksite ka külavanemat, kui Te otsustate midagi meie külas teha. Prügimägi ja sinna viiv tee on kõigile külaelanikele väga tähtis ja oluline, kuna selle tee ääres toimub Rae valla küladepäev 22. augustil. Te käite vallas ja kurdate, et mina ei tee Teiega koostööd. Aga kes siis tegelikult koostööd ei tee? Mina panen kõik kirjad blogisse avalikult ülesse, et kõik saaksid tutvuda ja lugeda. Ka selle kirja panen blogisse.
Külavanem Marju

2 kommentaari:

Ele ütles ...

Marjul selles teemas täiesti õigus. Külavanemale võiks tõesti oma plaanidest teada anda.
Kuna minu aknast on ka kogu selle tee peal toimuv näha ja kui seal tegevust näen, tahaks teada, kas see ka õige tegevus on, st. et ega keegi jälle prügimäele oma sodi ei vea vms.
Samas, kui tee korda tehakse, siis on sellest kasu ka küladepäeval, kõigil parem liigelda.

Anonüümne ütles ...

Mina ei ole vallas mitte poolt sõnagi rääkinud ei koostöö tegemistest ega ka koostöö puudumisest. Juhul, kui keegi seda räägib, siis on see tema enda väljamõeldud. Kui asja veelgi lähemalt vaadata, siis vallas meie omavaheline koostöö ei huvita mitte kedagi. See on meie omavaheline asi. Mina käin igal esmaspäeva hommikul Peningil ning tulen tagasi Kadaka küla kaudu ning kui keegi soovib Rae TSK tegemistest midagi teada, oleme koos teise juhatuse liikme, Hillar Lissmanniga Otsa talus igal esmaspäeval peale kella üheksat hommikul.
Kui oli nõupidamine prügimäel, siis lubasime selle tee korda teha, tee äärsed niidetavaks ja tee siledaks ja sõidetavaks. Eile alustasime, kuid traktor läks katki.

Rae TSK